Com comprar?
-
1
Selecció de productes i addició a la cistella de compra
A la botiga online del Grup FGC el client podrà comprar els diversos productes individuals o combinats que pugui oferir FGC, en el moment en que desitgi realitzar la confirmació de compra i pagament.
El client podrà navegar i afegir tants productes com desitgi a la cistella de compra fins el moment en que desitgi realitzar la confirmació de compra i pagament.
El client podrà, de la mateixa manera, visualitzar el contingut de la seva cistella i eliminar-ne productes o afegir unitats dels que ja tingui en cistella (depenent de l’estoc si aplica) abans de procedir a la finalització del procés de compra.
-
2
Compra i registre de dades
Un cop el client decideix confirmar la seva compra, haurà d’introduir les seves dades de contacte (si és la primera vegada que realitza una compra) o autentificar-se amb el seu usuari i contrasenya ja registrat.
Totes les dades introduïdes pel client es podran administrar al mòdul de gestió de dades accessible des de la icona de “el meu compte” de la part superior dreta de la plana web.
El client manifesta conformitat amb el contingut de la cistella de compra i l’import total i després de clicar a “continuar compra” passarà a la pantalla de pagament.
-
3
Pagament
El pagament serà del 100% de l’import, amb targeta de crèdit i a través d’una passarel·la bancària segura.
-
4
Recepció de documentació de confirmació de la compra i e-Tiquets adquirits
Si el pagament ha resultat confirmat (de no ser així, la mateixa entitat bancària notifica amb missatge d’error dins el seu entorn) rebreu al vostre correu electrònic de contacte que haureu introduït com a dades del comprador els següents documents:
-
Mail de confirmació de compra
Aquest document inclou la informació concreta de la compra realitzada; titular de la compra, altres dades i adreces així com opcions especials escollides; detall dels e-Tiquets adquirits, condicions generals de venda i política de cancel·lació i els imports totals satisfets, els pendents (si aplica) i la modalitat de pagament escollida. En aquest mail també s’inclou el Nº de comanda, que és el número que identifica l’operació de compra.
-
e-Tiquet
L’e-Tiquet és el bitllet que s’haurà d’utilitzar per a viatjar i que caldrà presentar a l'agent de FGC en el moment de pujar al tren.
FGC no es responsabilitza de la no prestació d’un servei si no s’ha realitzat la deguda presentació que n’acredita la compra.
Cal conservar el e-tiquet fins a la utilització del darrer servei que hi sigui inclòs. Aquest e-Tiquet tindrà validesa segons les condicions d’utilització i les tarifes vigents.
-
-
5
Servei post venda
Des del servei d’Informació i Atenció al client FGC (Telèfon: 012, i e-mail: [email protected]) es podrà obtenir informació i atenció sobre qualsevol dubte que pugueu tenir com a clients abans, durant i després del procediment de compra. L’assistència està 100% garantida als nostres clients.
-
6
Política de cancel·lació
Segons la política de cancel·lació del Grup FGC (consulteu “Condicions Generals de Venda”) es podran realitzar les modificacions i cancel·lacions, abans de la utilització i fins als 15 dies posteriors a la data de compra, en tots els casos i aquestes estaran sotmeses a les condicions allà expressades.
-
Estació de Ferrocarils de la Generalitat de Balaguer
Estació de Ferrocarils de la Generalitat de Balaguer
25600, Balaguer
Lleida
Telèfon d'informació: 012
Correu electrònic: [email protected]